Giorgiana Gâscă - Recenzii

Știți cum e să ai prea multe cărți și să spui că nu mai ai nevoie de altele? Da, nici eu. Niciodată cineva nu poate avea suficiente cărți!

Mă numesc Giorgiana Gâscă și în vara lui 2017 am devenit absolventă a facultății de Matematică și Informatică din Cluj. Știu că programarea și romanele nu prea au nimic în comun, dar nu e nimic rău în a avea multiple hobby-uri. Sunt o persoană sociabilă și orientată spre nou, mereu în căutarea curiozităților. Îmi place să fiu înconjurată de oameni, deoarece fiecare are o poveste uimitoare de spus. Trebuie doar să o asculți.

De aici cred că vine și pasiunea mea pentru citit. Fiecare carte reprezintă o poartă spre altă lume, o poartă spre cunoaștere. Întâlnești personaje dintre cele mai diverse, cu lecții de viață uimitoare. Visul meu este să călătoresc prin toată lumea. Poate practic acest lucru este greu de realizat, dar simt că prin intermediul cărților sunt mai aproape de atingerea acestui vis. Citind, avem ocazia să explorăm toate meridianele globului sau chiar universului. Plus, realizăm și imposibilul: călătorim în timp. Învățăm din greșelile strămoșilor noștri sau ne teleportăm în viitor. Orice e posibil în fantastica lume a cărților. Și de aceea le iubesc.

Ce îmi propun prin acest blog? Ei bine, vreau să le stârnesc și altora pasiunea pentru citit, să le arăt cât de interesantă o carte poate fi. De asemenea, aștept părerile voastre și impresiile despre cărțile preferate. Îmi doresc ca acest blog să devină un loc plăcut pentru cititorii de orice fel, un loc unde aceștia își pot împărtăși gândurile liberi.

Spor la citit,
Gio