Noii locatari ai bibliotecii

       Pentru început, chiar dacă sărbătoarea e pe sfârșite și unii deja s-au întors la serviciu, vreau să vă urez Paște Fericit! Știu că am fost cam leneșă în ultima perioadă și nu v-am mai acordat atenție cam deloc, însă promit că revin în forță luna aceasta. Da, da, nu voi mai scrie doar un post la două luni.



       Cei care mă urmăriți și pe pagina de Facebook, ați văzut deja că am avutparte de o scurtă vacanță în Anglia, chiar înainte de sărbători, și de unde m-am ales cu două exemplare minunate, la un preț de nimic. Este vorba de Those in Peril, de Wilbur Smith și The Distant Hours, de Kate Morton. Le-am găsit la un magazin de chilipiruri, așteptându-mă să le iau acasă. Ca să fiu sinceră, erau mai multe titluri interesante pe acolo, dar nu aveam eu atât de mult spațiu în bagaje. Așa că am ales două care mi-au făcut mai mult cu ochiul. Nu a avut vreo legătură faptul că erau cele mai groase cărți de acolo... (Între timp în capul meu: ba fix de aceea le-ai luat pe astea) Și vă vine sau nu să credeți, fiecare a costat doar câte o liră. Asta ar veni cam 5,5 lei în banii noștri. Singurul dezavantaj care poate să existe e că romanele sunt scrise în limba engleză.



       Pentru cei care sunteți din Cluj, ați observat că nu demult a avut loc cea de 17 ediție a târgului de carte Gaudeamus și bineînțeles că nu m-am putut abține să nu fac și eu o vizită pe acolo. Nu voiam să merg singură pentru că știam că nu mă pot opri din cumpărat odată ajunsă la cort. Așa că mi s-a alăturat o buna prietenă, și ea o iubitoare adevărată a cărților: "Mergem doar să ne uităm". Da, da, cum să nu... Nici nu am ajuns bine, că am și făcut un compromis: "Hai măcar o carte!" Și de acolo m-am ales cu frumusețea aceasta. Cartea am înțeles că urmează să apară și în limba română la editura Humanitas Fiction. Pentru cei nerăbdători, așa ca mine, o găsiți în limba engleză la Okian



       Iar ca și încheiere, vă voi lăsa cu seria mea de suflet: Contele de Monte Cristo, de Alexandre Dumas. Am citit seria când eram mai mică și a avut un efect foarte puternic asupra mea. M-am îndrăgostit pe loc de personajul principal și am urmărit cu sufletul la gură evoluția lui. Deși orbit de răzbunare, am fost impresionată de caracterul său. Și cu toate că este una dintre seriile mele preferate, încă nu aveam niciun volum în bibliotecă. Dar când a apărut oferta de la ziarul Adevărul, în parteneriat cu editura Litera, nici nu am mai stat pe gânduri.



Spor la citit,
Gio


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu